Kövess minket!
Fiókom Mentett termékeim Segítség

 


 Szállítási módok 


 

A Tennisfactory webshopon az alábbi szállítási módok közül lehet választani:

- "Házhozszállítás" GLS futárszolgáltattal - Bruttó 1499 Ft

- PickPackPont átvétel Bruttó 799 Ft  A meghosszabbodott szállítási idő miatt átmenetileg szünetel

- GLS csomagpont átvétel Bruttó 1499 Ft

- Megrendelt termékek személyes átvétele Playersroom üzletben

 


Házhozszállítás GLS futárszolgálattal

A "Házhozszállítás" bruttó 9.999 Ft feletti rendelés esetén INGYENES, ez alatt bruttó 1499 Ft (1208 Ft+ÁFA).

A termék(ek)kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).

A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a termékeket, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ebben az időszakban át tudod venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője a címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.

Utánvétes megrendelés esetében a kézbesítéskor csak készpénzben vagy bankártyával van lehetőség fizetni. Utalványos vagy más készpénz helyettesítő fizetési módra nincs lehetőség.


Szállítás Pick Pack Pont-ra

A ”Pick Pack Pont”-ra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A ”Pick Pack Pont”-ra szállítás díja bruttó 799 Ft (629 Ft+ÁFA)

Budapesten 5 munkanapon belül, vidéki szállítás esetén 7 munkanapon belül vehetők át a megrendelt termékek.


 

Szállítás GLS CsomagPont-ra

A GLS CsomagPontra szállítás esetén a a megrendelt termékeket  a kiválasztott kiszállítási ponton személyesen veheted át.

A GLS CsomagPontra szállítás díja  bruttó 1499 Ft (1208 Ft+ÁFA)

A megrendelt termékek 5 munkanapon belül vehetők át (kiemelt időszakokban esetlegesen 2 munkanap késedelem előfordulhat).

 


A webáruházunkban feltüntetett készletek tájékoztató jellegűek!

A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelését nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatjuk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen Ön által már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.